Premium Mobile: opinie w 2020 – moja recenzja i czy warto przenieść numer?

Abonament w Premium Mobile

8.5

Stosunek jakość/cena

10.0/10

Zasięg

10.0/10

Pakiety internetu

9.0/10

Szybkość dostarczenia umowy

7.5/10

Roaming

6.0/10

Zalety

  • Niska cena
  • Dobry zasięg
  • Łatwe przeniesienie numeru
  • Obszerne pakiety internetu
  • Dobry kontakt z obsługą

Wady

  • Roaming rozliczany poza pakietem
  • Domyślne blokady na niektórych usługach

Witaj!

Twoja obecność na tej stronie może oznaczać tylko jedno. Szukasz taniego abonamentu telefonicznego, który za niewielkie pieniądze zapewni Ci solidny pakiet minut, SMS’ów oraz Internetu, a dodatkowo da Ci pełen komfort korzystania tam, gdzie tego chcesz. Podczas poszukiwań udało Ci się trafić na ofertę polskiej sieci Premium Mobile – i teraz zastanawiasz się, czy warto brać ją pod uwagę. Zgadłem? 😉

Musisz wiedzieć, że niedawno byłem w podobnej sytuacji. Niezadowolony z usług poprzedniego dostawcy, szukałem nowego, który zapewni mi wszystko, czego chcę, a jednocześnie zaoferuje bardziej atrakcyjne warunki finansowe.

Dlatego w dzisiejszym wpisie opowiem Ci o tym, czy warto być w Premium Mobile. Ten tekst to moja prywatna recenzja – opinia, wystawiona po kilku miesiącach korzystania z oferty polskiej sieci, która sukcesywnie zdaje się zdobywać coraz większą popularność, a co za tym idzie – rosnącą część rynku.

Jakie są zalety, wady i czy warto tutaj być? Kilka rzeczy było dla mnie zaskoczeniem, dlatego zachęcam Cię do przeczytania tego wpisu w całości. To pozwoli Ci podjąć świadomą decyzję o zmianie Twojego obecnego operatora. W publikacji podpowiem też, jakie opinie na temat Premium Mobile znajdziesz w sieci, a także co do powiedzenia mają inni jej użytkownicy. Tak więc – zaczynamy!

Premium Mobile jako mój sposób na faktyczne oszczędności

Na Premium Mobile trafiłem, gdy postanowiłem zacząć poszukiwania oszczędności na rachunkach za telefon. W końcu, jeśli większość operatorów oferuje praktycznie to samo (obszerny pakiet minut, SMS’ów oraz Internetu) to po co miałbym przepłacać?

Na korzyść takiej decyzji wpływają też same procedury zmiany operatora – z roku na rok stają się coraz prostsze i bardziej zrozumiałe.

Najlepszym tego przykładem jest skrócony do minimum czas oczekiwania. Decyzja o zmianie operatora jest czynnością, która może zająć zaledwie 30 minut – i to nawet bez wychodzenia z domu. To całkiem niedużo, jeśli pod uwagę weźmiesz fakt, że wykonanie takiego kroku da Ci realne oszczędności w postaci kilkudziesięciu złotych miesięcznie.

Oszczędności, które w skali całego roku dadzą Ci potężny zastrzyk gotówki, którą przeznaczysz na co tylko chcesz. Zakup nowego sprzętu, nieprzewidziane wydatki, dołożenie do wakacji, wyjście na miasto, dalszy wypad ze znajomymi lub chociażby powiększenie swoich oszczędności.
oszczędności

Aby jeszcze lepiej Ci to zobrazować – pozwól, że posłużę się praktycznym przykładem. 

Załóżmy, że w tym momencie korzystasz ze standardowej taryfy, którą w swojej ofercie ma praktycznie każdy operator. Masz pokaźny pakiet minut, SMS’ów, a także Internetu, za który łącznie płacisz w granicach od 35 do 50 złotych miesięcznie.

Za zbliżony pakiet, ale w Premium Mobile zapłacisz jedynie 19,90 złotych miesięcznie, czyli od 15 do nawet 30 zł mniej niż u dotychczasowego operatora. W skali roku z kolei da Ci to oszczędności od 181 do nawet 361 zł. Musisz przyznać, że taka suma już robi wrażenie, co nie?

Oczywiście, jeśli kwoty, które co miesiąc płacisz różnią się od podanych powyżej – z powodzeniem możesz podstawić swoje “cyferki” i w ten sposób zobaczysz, ile dokładnie zostanie w Twojej kieszeni:

Przykładowy, niedrogi rachunek za telefon (rozmowy, smsy i internet) 35 – 50 zł
Rachunek za telefon w Premium Mobile (pakiet Freedom 1)19,90 zł
Oszczędność miesięcznie od 15,1 – 30,1 zł 
Oszczędność rocznie od 181,2 – 361,2 zł 
Wyliczone kwoty nie uwzględniają jedynie jednorazowej opłaty aktywacyjnej, która w dniu pisania artykułu to symboliczne 29 zł.

Dlaczego tak tanio? I czy to, aby najlepsze rozwiązanie?

Musisz przyznać, że w Twojej głowie od razu rodzą się obawy pt. “Czy warto postawić na Premium Mobile?”. I wiesz co? Miałem dokładnie tak samo!

Zadawałem sobie pytania typu:

  • Czy umowa jest dla mnie korzystna? 
  • Czy jest sens przechodzić z rozwiązania “na kartę” na model abonamentowy? 
  • Czy przeniesienie numeru będzie bezproblemowe? 
  • Czy zasięg będzie w porządku? 
  • Jaki jest dokładny cennik? 
  • Czy obsługa klienta i kontakt będą na zadowalającym poziomie? 
  • Który pakiet wybrać?
  • Czy starczy mi internetu? 

Poniżej postaram się możliwie dokładnie opisać Ci wszystkie te elementy. Osobiście brakowało mi takiej opinii, gdy sam decydowałem się na zmianę operatora. Mam nadzieję, że Tobie dzięki temu pójdzie sprawniej 🙂

Czy umowa jest korzystna? Jakie są warunki abonamentu?

warunki umowyPierwszym plusem, o którym trzeba wspomnieć, jest elastyczny czas trwania umowy. Musisz bowiem wiedzieć, że Twoja umowa z operatorem Premium Mobile będzie posiadała 30-dniowy okres wypowiedzenia.W uproszczeniu – oznacza to, że możesz ją rozwiązać w każdej chwili, a po 30 dniach od złożenia Twojej decyzji pozbędziesz się jakiegokolwiek zobowiązania.

Taka forma jest dla Ciebie  bardzo korzystna i bezpieczna . Daje sporą elastyczność w przypadku, gdy jednak z jakiegoś powodu zdecydujesz się zmienić swoje zdanie.

Osobiście zawsze wcześniej korzystałem z rozwiązania na kartę. Bardzo ceniłem sobie możliwość ewentualnej zmiany w dowolnym momencie. Okazuje się jednak, że abonament na 12, 24 czy nawet 36 miesięcy powoli odchodzi “do lamusa” i rozwiązania oferowane do tej pory jedynie w formie doładowań karty, są wprowadzane także do klasycznych abonamentów. Premium Mobile zdaje się to rozumieć i daje klientowi dużo swobody. Nikt więc nie “trzyma” mnie na siłę przez wieloletnią umowę.

A co z bieżącymi rachunkami?

Częstą obawą przy wyborze abonamentu jest też kontrola kosztów. Wiele osób martwi się, że otrzyma zawyżony rachunek. Przechodząc do Premium Mobile zapomnisz o tak niemiłych “zaskoczeniach”. Wszystko przez fakt, że operator zadbał o odpowiednie zabezpieczenia, chroniące Cię przed niespodziewanymi wydatkami.
kontrola kosztów

  • Główną obawą jest tutaj ponadprogramowe wykorzystanie internetu. Chociaż Premium Mobile ma spore pakiety (na przykład: 10, 20, 30 GB – w zależności od wybranej taryfy), to na wszelki wypadek, czyli po ich wykorzystaniu włącza się po prostu tzw. “lejek” – czyli internet zwalnia do 32 kbit/s, jednak nadal pozostaje całkowicie bezpłatny, dzięki czemu nie podnosi wysokości Twojego rachunku. 
  • SMSy typu Premium (czyli na przykład takie wysyłane na loterię), w Premium Mobile są domyślnie zablokowane. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w której np. dziecko “przejmie” Twój telefon i nieumyślnie podniesie Twój rachunek o kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt złotych. 
  • Podobnie sprawa wygląda z roamingiem, w ramach którego płacisz stałą i z góry zaakceptowaną przez Ciebie kwotę zgodną z cennikiem. Domyślnie jest on zablokowany. W związku z czym, wybierając się za granicę – musisz pamiętać o jego aktywacji. To wymaga jedynie krótkiego kontaktu z operatorem, a sama czynność jest bezpłatna.

Czy jest coś jeszcze?

W mojej opinii istnieje jeden ważny element, który początkowo mnie zaskoczył i sądzę, że może zaskoczyć także Ciebie. Pierwszy rachunek od Premium Mobile jest nieco wyższy od wszystkich pozostałych. Dzieję się tak dlatego, iż zawiera on opłatę aktywacyjną (w momencie pisania artykułu wynosi ona zaledwie 29 zł) oraz abonament za dwa okresy rozliczeniowe (jeden cały okres, a drugi naliczany proporcjonalnie od dnia aktywacji do końca okresu rozliczeniowego). Czyli jeśli podpiszesz umowę w połowie miesiąca – zapłacisz tylko połowę ceny 🙂

Wraz z umową jest opisane, że jest to standardowy sposób rozliczania stosowany przez operatorów świadczących usługi w abonamencie. Moja pierwsza faktura również wyniosła nieco ponad 60 zł. Jednak każda kolejna była już zgodna z taryfą.

Informacje dot. opłat oczywiście każdorazowo wymienione są na fakturze i bardziej szczegółowo w specjalnym, internetowym panelu klienta Premium Mobile (jego adres to: https://klient.premiummobile.pl/).

Czy przeniesienie numeru do Premium Mobile jest trudne? 

W dzisiejszych czasach przy zmianie operatora, mało kto decyduje się na nowy numer. Jest to całkowicie zrozumiałe – decydują tutaj zarówno kwestie wygody, oszczędności czasu, jak i zwykłego przyzwyczajenia do obecnego numeru.

 Na szczęście, przeniesienie numeru do Premium Mobile jest wyjątkowo bezproblemowe – formalności związane z przeniesieniem numeru załatwia sama firma, co w mojej ocenie jest ogromnym plusem.  Osobiście nie musiałem się niczym martwić, pisać wypowiedzeń i tracić czasu na tzw. papierologię. Wystarczyło kilka minut na wypełnienie formularza online, a reszta pracy pozostała po stronie Premium Mobile.

W kontekście przeniesienia numeru warto też przytoczyć ciekawy fakt. Otóż w momencie pisania tego artykułu na fanpage na Facebooku Premium Mobile widnieje informacja, że operator zajmuje pierwsze miejsce pośród wszystkich operatorów w 2018 roku w bilansie przenoszenia numerów.

To chyba mówi samo za siebie. Raczej mało realne, aby mógł szczycić się takim osiągnięciem, jeśli przenoszenie numeru powodowało jakiekolwiek problemy.

Przenieś numer do Premium Mobile
wejdź na stronę i wypełnij formularz kontaktowy

95% osób, które znam, tak naprawdę nie jest szczególnie przywiązana do operatora. Zwróć uwagę, że reklam Premium Mobile nie zobaczymy w telewizji, czy na billboardach – a to przecież spora oszczędność dla marki. Prawdopodobnie to m.in. dlatego możliwe są tak niskie ceny.

Jak wygląda podpisanie umowy, karta SIM i aktywacja?

Najwygodniejszym sposobem, z którego sam korzystałem, i który serdecznie polecam, jest rozmowa telefoniczna. Aby ją zamówić wystarczy wejść na stronę (kliknij w link), odnaleźć przycisk “Chcę kupić abonament” i poczekać na zgłoszenie konsultanta. Pracownicy Premium Mobile działają naprawdę sprawnie i na wszystko nie trzeba czekać długo – doceniam 🙂

Po rozmowie i Twojej decyzji dot. przeniesienia numeru odwiedzi Cię kurier (u mnie był to przedstawiciel firmy FedEx), z umową do podpisania oraz kartą SIM.

Teoretycznie istnieje też możliwość odwiedzenia punktu stacjonarnego, natomiast w opiniach często pojawiają się zdania, że wciąż jest ich relatywnie mało. Dodatkowo pamiętaj, że przy zawieraniu umowy na odległość przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy przez 14 dni.

Osobiście postawiłem na rozwiązanie z kurierem i Tobie polecam to samo. Jest to bowiem spora oszczędność czasu.

Co przyszło do mnie razem z umową?

Karta SIM jest estetycznie zapakowana. Co ważne, jest to tzw. karta 3w1, dzięki czemu z powodzeniem dopasujesz ją do dowolnego modelu telefonu (na Mini SIM, Micro SIM, Nano SIM).

Poniżej zamieszczam szczegółowe zdjęcia.

Kartonik zawierający kartę SIM: 

kartonik Premium Mobile

“Plastik” z kartą SIM: 

plastik z kartą SIM

Karty SIM – wszystkie 3 wielkości – pasują do każdego telefonu: 

wielkości kart SIM Premium Mobile

Czy to już wszystko?

Musisz zdawać sobie sprawę, że otrzymanie karty SIM nie oznacza, że od razu pojawi się na niej Twój wcześniejszy numer telefonu. Na początku prawdopodobnie uzyskasz tzw. numer tymczasowy (inny). Wynika to z faktu, że każda taryfa ma różny okres wypowiedzenia – trzeba po prostu poczekać, aż on upłynie. Tutaj nie masz czego się obawiać. Premium Mobile poinformuje Cię, kiedy to nastąpi – telefonicznie, SMS’owo lub mailowo.

U mnie wyglądało to w taki sposób, że do czasu planowanego przeniesienia numeru, korzystałem ze swojej starej karty SIM – mój numer oczywiście nigdzie nie “uciekł”. A w dniu planowanego przeniesienia po prostu podmieniłem kartę wcześniejszego operatora na kartę Premium Mobile. Tym samym cieszyłem się swoim numerem bez nieplanowanych przerw.

W uproszczeniu, Twój numer sam „przejdzie” na kartę SIM dostarczoną przez Premium Mobile – co nastąpi we wskazanym przez operatora terminie.

Mała ciekawostka – mając kartę SIM innego operatora, mój telefon nie wymagał kodu PIN przy każdym uruchomieniu. Po wymianie na Premium Mobile, wpisywanie PINu jest już konieczne. Warto o tym pamiętać szczególnie w pierwszych dniach korzystania i mieć swój PIN zawsze pod ręką. 

Czeka Cię naprawdę miłe zaskoczenie, czyli zasięg Premium Mobile oraz jakość połączenia sieciowego

Jedną z rzeczy, których szczerze się nie spodziewałem jest wysoka jakość zasięgu. Wcześniej, w miejscu, w którym mieszkam (obrzeża miasta), zauważałem zazwyczaj zwykle “3 kreski”, informujące o tym, że połączenie jest dostateczne.

Ku mojemu zdziwieniu, po przejściu do Premium Mobile, na moim telefonie wypełnione są wszystkie, co oznacza, że jakość połączeń jest wręcz idealna. I faktycznie – odkąd korzystam z usług tego operatora, nie zdarzyło się, abym miał jakiekolwiek problemy z rozmowami telefonicznymi, ich przerywaniem, czy kiepską jakość połączeń.

Poniżej zrzuty ekranu – ten sam telefon, ta sama lokalizacja, ale inne karty SIMzasięg Premium MobileWcześniej zdarzało mi się, że zrywało połączenie np. gdy spacerowałem po mieszkaniu rozmawiając. Obecnie, od kilku miesięcy (czyli tyle, ile jestem w sieci), takie sytuacje po prostu nie mają miejsca. Odnoszę także wrażenie, że nie tylko zasięg uległ zmianie. Pozytywnie zaskakuje szybkość Internetu. Strony ładują się płynniej, a samo połączenie jest bardziej stabilne. Jest to dla mnie szczególnie ważne np. gdy pracuję w terenie i korzystam z opcji Hotspotu.

Prawdopodobnie zasługą tego jest fakt, że Premium Mobile korzysta z tej samej infrastruktury, co popularna w Polsce sieć Plus. Czyli upraszczając – mam pod tym kątem tak samo “dobrze”, jak abonenci znanej od lat, topowej sieci. Dla mnie super 🙂

Kilka słów o Roamingu w Premium Mobile 

Co z pewnością warto sobie odnotować – roaming w Premium Mobile jest płatny “obok” abonamentu. Nie jest to nic dziwnego, jednak niektórzy operatorzy umożliwiają prowadzenie rozmów w UE (w rozsądnym zakresie) w ramach już posiadanego pakietu. Premium Mobile w chwili pisania tego artykułu jeszcze nie oferuje takiej opcji.
roaming w Premium MobileDlatego, w przypadku wyjazdu zagranicznego i rozmów prowadzonych spoza naszego kraju – rachunek zostanie dodatkowo obciążony o koszty z tym związane. Jak już wspomniałem w swojej opinii – sam roaming jest domyślnie zablokowany (trzeba go odblokować przed wyjazdem za granicę – wystarczy krótki kontakt).

Gdy piszę ten artykuł, muszę przyznać, że stawki roamingu są bardzo przyzwoite. Wybierając się np. na wakacje do krajów Unii Europejskiej, Twój portfel nie powinien szczególnie tego odczuć.

  • Wykonane połączenie – UE , Norwegia, Islandia, Lichtenstein – 8 groszy/minuta
  • Odebrane połączenie – UE, Norwegia, Islandia, Lichtenstein – 4 grosze/minuta 
  • Wysłanie SMS – UE, Norwegia, Islandia, Lichtenstein – 3 grosze/SMS 
  • 1 GB internetu – UE, Norwegia, Islandia, Lichtenstein – 19,50 PLN

Trzeba pamiętać, że stawki są wyższe w innych krajach (pełen cennik dostępny tutaj). Biorąc jednak pod uwagę, że większość naszych rodaków jeździ do krajów Unii Europejskiej – roaming nie powinien stanowić absolutnie żadnej przeszkody.

A co poza UE?

Podczas korzystania z oferty Premium Mobile miałem przyjemność odwiedzić Albanię, czyli kraj, który co prawda leży w Europie, ale nie jest w Unii Europejskiej. Tam, w momencie pobytu, minuta wykonanego połączenia kosztowała 6,15 zł, a odebranego – 3,08 zł. Osoby “rozmowne” mogłyby dotkliwie odczuć taki wyjazd. Ja w takiej sytuacji korzystałem z darmowej aplikacji WhatsApp (wystarczy Wi-FI w hotelu, a połączenia i SMSy są bezpłatne).

Dlatego na własnym przykładzie mogę potwierdzić, że roaming w Premium Mobile nie stanowi żadnej przeszkody 🙂

Jak wygląda kontakt z Premium Mobile?

kontaktW mojej opinii – jest on bardzo przystępny. Przede wszystkim za każdym razem, gdy się kontaktowałem, konsultant był kompetentny – odpowiedzi na pytania uzyskiwałem sprawnie. Nie było sytuacji, w których więcej czasu spędzałem na słuchaniu “melodyjki” aniżeli na samej merytorycznej rozmowie. Uff…

Co warte odnotowania – z Premium Mobile można wygodnie skontaktować się na 3 różne sposoby:

  • Telefonicznie 
  • Mailowo 
  • Poprzez Facebooka
    Na tej ostatniej platformie, w momencie pisania tego artykułu, na fanpage’u marki znajdziemy nawet następującą informację: „Zwykle odpowiada w ciągu godziny”. To swoiste potwierdzenie “dobrego tempa” pracy opisywanego przeze mnie operatora.

    W opiniach klientów (np. z roku 2018) można doszukać się zdań mówiących o tym, że kontakt telefoniczny z infolinią dużo kosztuje. W aktualnościach firmy znalazłem jednak informację, że od 12 marca 2019 roku opłata uległa zmianie i zamiast płacić 1,85 zł za połączenie, opłata wynosi zaledwie 0,29 zł za minutę rozmowy (naliczanie sekundowe). Dobrze widzieć, że Premium Mobile reaguje i wprowadza zmiany na korzyść klienta. Kto wie, może już wkrótce infolinia będzie całkowicie darmowa?

    Oczywiście, chcąc zamówić abonament, za połączenie nie zapłacisz nic. Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz na specjalnie przygotowanej do tego stronie internetowej. Aby to zrobić, należy przejść pod odnośnik (kliknij), przycisnąć „Chcę kupić abonament” i wypełnić formularz. Gotowe! Teraz pozostaje Ci tylko poczekać krótką chwilę na kontakt ze strony operatora. Co ważne, możesz samodzielnie ustawić, kiedy najwygodniej jest Ci porozmawiać.

    Którą ofertę wybrać i jak wyglądają ceny w Premium Mobile?

    Popularne pakiety od Premium Mobile to zdecydowanie Freedom1, Freedom2 i Freedom3. Wybór konkretnego z powyższych zależy tak naprawdę od kilku czynników. Aby je ustalić, musisz sobie odpowiedzieć na następujące pytania:  

    • Ile zużywam internetu w telefonie? 
    • Czy dzwonię na numery stacjonarne? 
    • Czy wysyłam MMS-y? 

    Dlaczego akurat takie, a nie inne? Jeżeli nie wiadomo “o co chodzi”, to wiadomo, że “chodzi o pieniądze” 🙂

    Różnice między poszczególnymi pakietami są bowiem następujące:

    Bez względu na rodzaj wybranego pakietu – musisz wiedzieć, że  rozmowy i SMSy w kraju są zawsze nielimitowane . Możesz więc rozmawiać i SMS’ować “do oporu”.

    Dla ułatwienia – poniżej znajduje się poglądowa tabela, która dobrze obrazuje powyższe różnice występujące między pakietami Premium Mobile: 

    Abonament
    Pakiet internetu
    Rozmowy i SMS w Polsce
    MMS-y
    Cena
    Freedom 1 10 GB NO LIMIT
    (poza stacjonarnymi - 0,29 zł/min)
    0,29 zł 19,90 zł mies.
    Freedom 2 20 GB NO LIMIT
    (rozmowy na stacjonarne w cenie)
    NO LIMIT 24,70 zł mies.
    Freedom 3 30 GB NO LIMIT
    (rozmowy na stacjonarne w cenie)
    NO LIMIT 29,70 zł mies.

    Co mówią opinie o Premium Mobile i mój własny wybór 

    Z opinii użytkowników wynika, że największym wyzwaniem jest oszacowanie ilości zużywanego internetu. Osobiście pracuję przy komputerze, dlatego dość często korzystam z sieci komórkowej – na przykład pracując w kawiarni.

    Obok tego, w domu mam Wi-Fi i muszę stwierdzić, że na takie “mieszane zużycie” (częściowo korzystając z Internetu domowego, a częściowo z komórkowego), 20 GB wystarcza mi w zupełności. Jeżeli masz podobnie – pakiet Freedom 2 za 24,70 zł z całą pewnością Ci wystarczy.

    Jeśli natomiast masz problem z dokładnym oszacowaniem ilości wykorzystywanego Internetu – polecam Ci mój artykuł, w którym podpowiadam, na ile wystarcza 10, 20, a na ile 30 GB.

    Rozmowy na stacjonarne i okazjonalne wysłanie MMSa, za którego nie muszę dodatkowo płacić traktuję jako miły dodatek do całej, bardzo atrakcyjnej oferty 🙂

    Mój wybór to abonament Freedom 2 

    Dlaczego? Przede wszystkim doceniam w nim komfortowy pakiet Internetu, a do tego brak limitów na MMSy oraz rozmowy stacjonarne.

    Poszukujesz podobnego rozwiązania?
    Wybierz ofertę za jedyne 24,70 zł / miesięcznie 

    Dla niewymagających: abonament Freedom 1

    Dlaczego? Z niektórych opinii “standardowych” użytkowników wynika, że 10 GB Internetu wystarcza w zupełności na umiarkowane użytkowanie.

    Jeżeli najważniejsze są dla Ciebie darmowe rozmowy oraz SMS’y, a z Internetu w telefonie korzystasz sporadycznie:
    Wybierz tani abonament za zaledwie 19,90 na miesiąc

    Dla “internetomaniaków”: abonament Freedom 3 

    Dlaczego? 30 GB Internetu to w 2020 duży pakiet, który powinien zaspokoić potrzeby osób aktywnie korzystających z sieci komórkowej.

    Jeśli telefon, poza rozmowami i SMS’ami służy Ci głównie do surfowania po sieci:
    Postaw na atrakcyjną ofertę 29,70 zł miesięcznie

    Masz problem z podjęciem decyzji?

    W takim razie z pewnością ucieszy Cię wiadomość, że taryfę można zmieniać “ot tak”, w każdej chwili korzystania z usług Premium Mobile. Jeżeli w praktyce okaże się, że Twoje potrzeby są większe (albo mniejsze) – wystarczy szybki kontakt z operatorem i już w kilka chwil Twój plan będzie dopasowany do Twoich potrzeb. Muszę przyznać, że mój obecny pakiet wystarcza mi w zupełności. Jeśli jednak w przyszłości będę go zmieniał – z pewnością zaktualizuję ten artykuł o moje wrażenia z takiej zmiany.

    Moja opinia o Premium Mobile – czy warto? 

    Pytanie o to, czy warto dołączyć do Premium Mobile, pojawia się dość często. Jako że sam przeniosłem tam numer, mogę śmiało powiedzieć, że naprawdę jest to operator, do którego warto przejść.

     Jeżeli lubisz, jak co miesiąc w Twoim portfelu zostaje nawet kilkadziesiąt złotych oszczędności, a jednocześnie przykładasz dużą wagę do jakości samych usług – jestem przekonany, że Premium Mobile da Ci to wszystko 🙂 .

    W końcu nie bez powodu oferta tego operatora została przeze mnie wymieniona jako najtańszy abonament bez telefonu bez limitu w popularnym na blogu artykule.

    Mam nadzieję, że moja wnikliwa analiza oszczędziła Ci sporo cennego czasu, a przede wszystkim pomogła podjąć świadomą decyzję. Pamiętaj, że nie warto zwlekać – być może z każdym miesiącem płacisz zawyżone rachunki. A im szybciej rozpoczniesz współpracę z nowym operatorem, tym więcej pieniędzy przeznaczysz na inne, dużo ciekawsze wydatki!

    Skorzystaj z przycisku poniżej, wypełnij numer telefonu i zamów kontakt, a konsultant poprowadzi Cię krok po kroku przez proces przenoszenia się do Premium Mobile – to zajmuje tylko krótką chwilę: 

    Przenieś numer do Premium Mobile

    Najczęściej zadawane pytania o Premium Mobile

    Czy Premium Mobile to wiarygodny operator?

    Jak najbardziej. Marka działa na rynku od stycznia 2016 roku i może poszczycić się dużą bazą klientów. Ofertę wyróżnia atrakcyjna cena, nielimitowane rozmowy i SMSy, a także pokaźne pakiety internetu. Co więcej, taryfy Freedom otrzymały m.in. rozpoznawalne wyróżnienie „Teraz Polska”. Brak szeroko zakrojonych działań w mediach sprawia, że ceny dla klienta są niższe, co wpływa na to, że klienci polecają sieć między sobą.

    Czy firma proponuje zestawy w telefonem?

    Premium Mobile nie prowadzi sprzedaży zestawów w formule abonament + telefon. Polecam jednak wypisać i porównać sobie na kartce papieru wariant ze smartfonem od innego operatora wraz z rozwiązaniem pt. „kupuję abonament w Premium Mobile i telefon osobno” (nawet na raty w elektromarkecie). Różnica w kosztach może pozytywnie Cię zaskoczyć 😉

    Czy Premium Mobile oferuje rozliczenie na kartę?

    Marka działa na zasadzie krótkoterminowych abonamentów wyróżniających się 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie ma modelu typowo na kartę. W praktyce, pomimo tego że korzystasz z abonamentu, jeśli zechcesz, możesz szybko zmienić ofertę – nie masz nad sobą długoterminowego zobowiązania, ani kar umownych. Mamy więc tutaj wszelkie atuty, które cechują oferty na kartę.

    Gdzie najlepiej kupić Premium Mobile?

    Polecam zakupy online. Jest to moim zdaniem najwygodniejsza forma. Po szybkim kontakcie z konsultantem, przyjedzie do Ciebie kurier z umową. Za przesyłkę nic nie płacisz i wszystko możesz załatwić bez wychodzenia z domu. To szalenie wygodne. Sieć punktów partnerskich Premium Mobile jest z kolei jeszcze relatywnie mało rozwinięta, co sprawia, że nie wejdziesz do pierwszego lepszego kiosku, lub salonu i poprosisz o starter, lub przeniesienie numeru, tak jak miałoby to miejsce u tzw. mainstreamowych operatorów.

    Najnowsze wpisy

    Paweł z Satelitarne Cyfrowe Opublikowane przez:

    Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, a jednocześnie wielki fan nowych technologii i poszukiwacz dobrych ofert. Połączenie tych dwóch zainteresowań sprawia, że tropię, analizuję i próbuję odpowiedzieć na pytanie pt. „Jak najlepiej zaspokoić swoje potrzeby w określonym budżecie?”. Efekty moich działań możesz śledzić na tym blogu. Miłego korzystania!

    11 komentarzy

    1. Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      5 listopada 2019
      Reply

      Mała aktualizacja i gratka dla przeglądających komentarze – dziękuję, że udało Ci się dotrzeć aż do tego miejsca. Znalazłem ciekawe materiały na YouTube dobrze prezentujące mechanizm działania Premium Mobile.

      1) Jeżeli jeszcze zastanawiasz się „dlaczego tak tanio”, poniżej jest dobra odpowiedź:

      2) Objaśnione pojęcie tzw. „operatora wirtualnego” i informacje dot. aspektów związanych z przeniesieniem numeru do Premium Mobile:

    2. Avatar
      Zbig
      30 listopada 2019
      Reply

      Super artykuł. Tego szukałem. Bardzo szybko przybliżył temat. Pozdrawiam

    3. Avatar
      Bożena
      10 stycznia 2020
      Reply

      Witam
      Byłam abonentem Premium Mobile przez 3 lata, do momentu jak dałam się omamić ofercie T-Mobile .
      Byłam bardzo zadowolona z zasięgu z obsług,i ze wszystkiego
      Teataz muszę czkać na wygasnuięcie umowy aby z powrotem powrócic.
      Bardzo dobry operator znakomita oferta.
      Konkurencja skusiłam nie rzekomym wygraniem konkursu i dwoma telefonamiAle to już zupełnie inna historia

    4. Avatar
      Bożena
      10 stycznia 2020
      Reply

      ARTYKUŁ KAPITALNY

    5. Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      20 lutego 2020
      Reply

      Dodaję małą przestrogę dla “spóźnialskich”. W sieci pojawia się sporo opinii, komentarzy dot. tego, że w przypadku braku płatności na czas, Premium Mobile przerywa ciągłość usługi. Czy to prawda w 2020? Jako klient, skonsultowałem to z pracownikiem.

      Oto wnioski:

      Przede wszystkim, nie wygląda to tak, że usługa jest wygaszana z dnia na dzień i jest się poza kontaktem „ze światem”. Obecnie maksymalne opóźnienie w zapłacie wynosić może 10 dni. Premium Mobile regularnie przypomina się, więc nie sposób przegapić informacji o rachunku. Jeżeli do tego czasu środki nie znajdują się na koncie operatora, nasze połączenia wychodzące, sms i internet zostaną zablokowane (można jednak do nas zadzwonić, lub wysłać wiadomość). Aby jak najszybciej odblokować wystarczy wysłać potwierdzenie przelewu na maila, lub Messenger. Można też skorzystać z PayU (wtedy blokada ustąpi automatycznie).

      Co o tym myśleć? Z jednej strony można mówić, że jest to w jakiś sposób uciążliwe, z drugiej, operator przesyła nam wyraźne przypomnienia o płatności, a kwoty nie należą przecież do wygórowanych. Trzeba tutaj też zrozumieć politykę firmy, która jak każdy biznes, musi mieć ciągłość i przepływ gotówki. Porównać można to sobie do pracy na etacie. Bo przecież też wszyscy chcemy mieć płacone „na czas”. Tak samo mają firmy w przypadku usług i nie powinno to budzić zastrzeżeń 😉

      Operator wywiązuje się, terminy rozliczania się są z góry określone i zaakceptowane. Osobiście dziwią mnie roszczenia na forach pt. „nie zapłaciłem i nie mogłem dzwonić – skandal”. Od kiedy to bowiem płacenie na czas i wywiązywanie się ze zobowiązań nie jest obowiązkiem?

    6. Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      2 kwietnia 2020
      Reply

      Mała niespodzianka od Premium Mobile! Dzisiaj dostałem bardzo sympatycznego SMS-a od operatora, poniżej zrzut ekranu:

      darmowy pakiet internetu w Premium Mobile

      Dobrze jest widzieć, że sieć dba o klientów i niejako łączy się z nimi w trudnym czasie, w którym umówmy się – transmisja danych komórkowych może być mocno zwiększona 🙂 U poprzedniego operatora miałem innego rodzaju niespodzianki – raczej z kategorii tych mniej przyjemnych. Przeglądając opinie i komentarze użytkowników w mediach społecznościowych, zdania potwierdzają się, klienci doceniają gest, a według niektórych to najlepszy operator, jakiego mieli.

      Dzięki Premium Mobile! A Ty, drogi czytelniku #zostanwdomu, a jeżeli jeszcze nie jesteś zdecydowany – może to jest dobry moment, aby zamówić kontakt z konsultantem 🙂

    7. Avatar
      Bogumiła
      5 maja 2020
      Reply

      Przeszłam z Play za namową starszego syna i nie żałuję. Jestem z drugim synem w tej sieci od dwóch lat, zasięg i internet spoko. Sprawnie poszło z przeniesieniem nr- ów, sms-y przypominające o płatności, przejrzysty panel klienta. Jestem bardzo zadowolona a płacę za dwa tel niecałe 38 zł.bo mam Freedom 1 co w zupełności nam wystarczy. Muszę ogarnąć jeszcze zmianę operatora swojej cioci. Pozdrawiam wszystkich z PM.

    8. Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      Paweł z Satelitarne Cyfrowe
      25 czerwca 2020
      Reply

      Pojawia się sporo zapytań o treści “Premium Mobile, czy Nju Mobile? Co wybrać?” Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć, bo oczywiście każdy będzie miał inne potrzeby. Jest jednak prosty sposób, aby to sprawdzić 🙂

      Przypominam o moim rankingu sieci komórkowych: https://satelitarnecyfrowe.pl/ranking-sieci-komorkowych-jaka-wybrac/. Na dzień dzisiejszy Premium Mobile jest moim faworytem, jednak Nju Mobile jest na 2 miejscu, co nadal sprawia, że jest przeze mnie postrzegane jako świetny operator. W rankingu znajdziesz także moją rozmowę z Sebastianem – użytkownikiem tej sieci, który przedstawił swoją opinię bazującą na wieloletnim użytkowaniu. Można się sporo z niej dowiedzieć.

      A jeśli potrzebujesz jeszcze więcej informacji, tutaj znajdziesz dedykowaną recenzję: https://satelitarnecyfrowe.pl/nju-mobile-opinie/.

      A po lekturze… daj mi znać, co Ty wybierasz 😉

    9. Avatar
      OLA
      16 września 2020
      Reply

      Witam,
      Miałam problem z konfiguracją telefonu… poprzez messengera została udzielona mi pomoc natychmiastowo po napisaniu wiadomości !!!
      zaczynam przygodę z Premium Mobile, ale jestem dobrej myśli !
      Widać, że zależy im na kliencie !! – służą dużą pomocą !
      Daje dużego +

    10. Avatar
      Beata
      21 października 2020
      Reply

      Dużo korzystam z wifi, czy sieć sama automatycznie wyszukuje wifi ( mam załaczoną ikonkę wifi stale), czy trzeba ręcznie przestwiać?

      • Paweł z Satelitarne Cyfrowe
        Paweł z Satelitarne Cyfrowe
        21 października 2020
        Reply

        Cześć Beata, dziękuję za komentarz.

        Sytuacja z internetem w Premium Mobile (ale także u każdego innego operatora) wygląda tak, że musisz mieć włączone tzw. „Dane komórkowe”, mogą być one też w telefonie nazwane jako „Komórkowa transmisja danych”. Jest to łatwa do znalezienia funkcja dostępna w każdym smartfonie – wystarczy ją uruchomić, a internet będzie działał przez cały czas. W domu mamy z kolei Wifi, a więc jest to trochę co innego. Pamiętaj, że w przypadku jakichkolwiek problemów będziesz mogła napisać do Premium Mobile na Facebooku – oni mają nawet specjalne pliki „krok po kroku”, które pomagają przechodzić przez techniczne zagadnienia.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *